Bilder av litt av hvert!
Mange fine motiver i sommersola, her kommer et lite utvalg!
Mange fine motiver i sommersola, her kommer et lite utvalg!
Stallhestene stod for fine prestasjoner under OGP helgen, med banerekord til Thai Broadway og flott 2. plass for Obi etter løpspause.
Fine motiver i godværet på tirsdag, bl.a. hurtigarbeidet til Thai Broadway og Obi på rettstrekka.
Vi har hatt med oss kameraet rundt på bruket, og her er litt av hva som rørte seg på gården. Legg merke til uttrykket til Elaine, nesten unødvendig å si at denne frøkna er fornøyd med oppasseren sin! :)
Polar Rocky gjorde et flott løp til seier på Drammen i dag, med Kristian i vogna. Fra lederrygg fikk han åpning og Steinlager-sønnen avgjorde på lette ben.
Vårsola varmer, og det første sikre vårtegnet har allerede kommet: Hege går ut av vinterdvalen og klatrer opp på hesteryggen igjen! Her på sin egen Oslo Kronos etter en treningsøkt i klatrekløypa.
Full fart med trening av hest i nydelig vårvær i dag, en del har gått langintervaller oppover i skogsløypene, mens andre har fått luftet seg litt på rettstrekka. Trond var blid og fornøyd etter dagens økt med Viking Frecel, helt til han så lørdagens startspor. Et nitrist 8 spor på Drammensovalen var ikke øverst på ønskelista...
I dag har vi satt i gang med prosjekt melkesyretesting, og etter endt dag kan vi bare konkludere med at dette vil bli et viktig verktøy for oss i fremtiden. Vi fikk oss virkelig noen a-ha opplevelser i løpet av dagen!
*Seier til Selma Classic *Shocking Andover til topps *Calvin Classic vant i debuten
*Obi god 2'er i Høstfinalen *Mr. X.F. Royal sterk 2'er i Sverige *Sølv til god Thai Broadway